Dessa hormoner!

Ja som ni vet så är det en himla massa hormoner som kommer och spökar i kroppen när man blir gravid. Och de här hormonerna är INTE ATT LEKA MED! Emellanåt mår man som vanligt, andra sekunden kanske man känner sig lite nedstämd och deppad, tredje sekunder sitter man på knä över toastolen och kräks.. Ja man får en väldigt händelserik vardag..
Idag har ja mått illa hela eftermiddagen och kvällen.. Jag skulle ha jobbat natt men de kommer inte att gå.. Även om illamåendet skulle ge vika (vilket ja tvivlar på) så är jag så sinnessjukt trött att ja nästan kan somna stående..

aja får sitta här och tycka synd om mig själv ikväll och hoppas jag mår bättre imorgon..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch, stackare, låter inget vidare alls. :(



Hoppas du mår bättre snart! :D

2009-09-12 @ 12:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0