Nånting kul! =)

Ska berätta vad jag gjorde på vägen till Strömstad.. Vi sitter i bilen och har så där lagom kul som man har när man kommit ungefär halvvägs och är rätt trött på bilåkande.. Vi lyssnar på MixMegapol på radion och hon börjar babbla om att hon tar emot kärlekshälsningar.. Så fick jag en briljant idé.. haha
Ni som umgås med mig vet ju att jag pikar Andreas rätt ofta för att ja vill gifta mig.. Han är rätt trögfattad om man säger så =) tänkte att om man skulle skicka in ett mess och dem läser upp det så vore de ju himla kul! Och driva lite extra med Andreas som sitter och kör bilen och inte har en aning om vad ska kanske kommer hända..
Så jag skickar in ett mess till radion där jag skriver så här " till Andreas Selander som sitter och kör bil mot Strömstad, jag älskar dig och hoppas jag snart får bli din fru, din Frida".. Så sitter och och läser upp massa hälsningar men inte min.. så till slut glömmer jag  bort de där och slutar lyssna.. Då jäklar kommer den! Andreas börjar ropa, va faan! pekar på radion, då hör jag henne säga: Så du Andreas Selander om du hör det här, nu vet du vad hennes önskan är!" haha jag hade så kul i bilen åt det där.. Andreas trodde inte de va till honom först, men till slut fatta han =) HAHAHAHAHA.. de tyckte ja va kul =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken roligt grej! Hade velat se hans min =)

2009-09-28 @ 11:27:12
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha! Du är grym Frida! :D

2009-09-29 @ 09:47:00
Postat av: selander

haha ni är för söta!

2009-09-30 @ 19:59:45
URL: http://selanderslifeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0