Havanadeskapsförgiftning??

På förmiddan idag va ja på vanligt rutin barnmorskebesök, vilket visade högt blodtryck.. Hon barnmorskan ringde och rådgjorde med förlossningläkare och de bestämde att ja skulle in till förlossningen på kontroll.. Så på eftermiddan vid 14 åkte ja och Andreas in för massa provtagning..

Efter alla prover och tre timmar senare fick vi åka hem med vetskapen att de kan vara början till havandeskapsförgiftning.. Så på söndag blir de in till förlossningen igen för att ta nya prover och se va de visar då.. Men med tanke på att de va äggvita i urinen och blodtrycket högt och ont i övre magen så kan man ju börja undra..? aja vi får se va som händer..


Kommentarer
Postat av: Carolina

Usch inte roligt de där. Hade också havandeskapsförgiftning. Dock var de inget jag kände av allt för mycket. Hade högt blodtryck och samlade på mig väldigt mycket vätska sista dygnen bara... Vågar knappt räkna hur många timmar jag satt där uppe på förlossningen och väntade på provsvaren från proverna. Har nog upp varann dag den sista tiden.. Inte roligt!

Hoppas du mår bra iallafall!

Kram

2010-04-01 @ 21:35:33
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: Elin

Kramar om er!!!! Det kommer gå fint! Mycke vila och mys med familjen rekomenderar jag =)

2010-04-01 @ 22:05:57
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Hanna T

Säg att det flimrar massor framför ögonen så ska du nog se att dom startar igång dig ;)



Tomt utan dig på jobbet frresten... JAG fick ju sköta ditt jobb idag...



KRAM och GLAD PÅSK!!!!

2010-04-01 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0