Internet strul, och handarbete..

Har varit utan internet hela dagen igår och fram till lunch idag.. Skit irriterande!

Aja, håller på att ladda upp bilder som ska framkallas.. Mera bilder ska upp på väggen (tack Jessica för tipset om ramarna =) ) och sen ska de in bilder i barnens "Mina första år"-album, och så vanliga album oxå.. Så de blir ett par bilder.. Närmare 600 tror ja de blev, vilket tar en jäkla tid o ladda upp!

Har för övrigt fått broderi abstinens nu, brukar komma framåt höst vintern har ja märkt.. Mysigt att puffa in sig i soffan om kvällarna när de är mörkt ute och koppla av med lite broderi (nej jag är inte 89år haha) är jäkligt förbannad på mig själv att ja inte lärt mig sticka efter mönster oxå! Sticka rent allmänt kan ja, men inte läsa mönster och byta färger och grejer.. Kunde ja de så skulle ja kunna göra massa fina saker både till mig och barnen! Aja får se till o lära mig de där, har ju några o fråga =)

Skulle kunna göra tex de här:








Bilderna lånade från margaretha.se

Nu dax att hämta Lukas på dagis!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Varsågod! Köpte själv ett par stycken, så nu gäller det bara att välja och vraka bland bilderna på lillputte. =)

2010-08-13 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0