SPÖREGN!

Kom en LITEN skur här nyss.. De va nästan så ja trodde de skulle börja regna in.. Men nu skiner solen igen.. Roligt väder..

Vi har vart på promenad till Ica och hem igen, och har kollat upp att de ganska exakt 5km allt som allt.. Så de får väl vara bättre än ingeting.. Helst vill ja springa istället men kan ju inte få barnvakt varje dag och Andreas tränar ju nästan varje kväll.. Man vill ju hinna ses oxå.. Imorgon ska ja upp på Hyllan och träna.. De blir bra de...

Tror för övrigt ja har hittat ett vettigt hotell som vi kanske ska boka till de första nätterna i Thailand.. Men måste överlägga med mannen i huset innan ja bokar nått.. ;)

Lukas har lärt sig säga hela sitt namn, Lukas Selander..  Så sa jag idag när vi satt och åt lunch att William heter oxå Selander, och pappa med.. Och du med mamma, sa Lukas då.. Nej de gör  ja inte sa jag.. Varför gör du itne det mamma? Ja det får du fråga pappa om =) undra va svaret blir.. ;)

För övrigt va Fångarna på fortet rätt kasst igår.. =/ tråkigt men men.. Inom en snar framtid börjar ju massa bra saker på tv.. Får stå ut ett tag till...
Längtar tills mitt favvo program börjar, halv åtta hos mig =)

Kommentarer
Postat av: Jessica - Sams mamma

Helge Skoog är ju störtskön berättare i Halv åtta hos mig! =)



Skitbra! Nu kan ju Lukas bombadera Andreas med tusen frågor om varför mamma inte heter Selander. Det kanske ger resultat! =) Hihi...

2010-08-25 @ 12:14:14
Postat av: Ida

Vi får väl hoppas att Andreas fattar vinken! ;)

2010-08-25 @ 20:53:24
Postat av: Frida

Ja ja ,Jag fattar=)

2010-08-26 @ 17:07:11
URL: http://raasakka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0