Tunnbad..

Här badas de tunna just nu.. Jag fick ta ett litet brejk och gå in för att söva Lukas.. Han ville inte bada mer och gästerna hade med sig en liten vovve som han tyckte va VÄLDIGT läskig, hur man nu kan göra de för han är inte mer än en tvärhand hög =) men Lukas tycker att hundar över lag är lite för framfusiga och påstridiga så de får hålla sig på avstånd..

Idag har jag lyckats att klippa Lukas hår oxå.. Han var hur duktig som helst.. Jag satte på Barnen i Bullerbyn och han satt blick stilla ända tills jag va klar.. Duktiga pojk!

Annars sålde jag den andra barnvagnen idag.. Skönt o bli av med den som bara stod o tog plats! Trevlig familj som köpte den oxå o pruta in nått =) sånt gillar vi =) haha

Får se om ja kanske få hoppa ner i tunnan en sväng till om Lukas kan somna snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0