Vardag igen..

Efter 5 veckors semester med allt vad det innebär är de nu dax att komma tillbaka till vardagen.. Andreas började jobba idag igen och Lukas va som sagt på dagis.. Lukas va helt överlycklig när ja lämna honom imorse och lika glad om inte ännu gladare när ja hämta honom därifrån! Andreas va inte riktigt lika exalterad över att börja jobba igen men han verkar hyfsat okej med de ändå.. Så jag och William har roat oss lite själva idag.. Eller i och för sig tog vi med oss min mor för lite shopping, willys =) haha.. Vi va inne en sväng på Rusta och Jysk oxå, så fick lite bra o ha grejer handlade.. =) skönt! Min kära mor hade köpt massa kuddar o filtar till vår hammock, när vi va i trosa i helgen som ja la ut på sin plats idag.. Blev himla mysigt och fint, bild kommer..

För övrigt har William käkat lite gröt till frukost och så fick han smaka på lite morotspuré till middag, första tuggorna va lite sisådär, såg surt ut på hans min.. Men sen va även det gott och han fick i sig nästan en halv burk innan han blev så tok hungrig att han inte hade tid att äta mer utan va tvungen att få sin nappflaska.. =) men han är riktigt duktig, han till och med gapar när skeden kommer vilket Lukas inte gjorde alls i början.. Känns bra! =)

Om någon är sugen på att köpa båt, så köp våran! =) : http://www.blocket.se/vi/28765272.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0