Bra jobbat av oss idag!

Ja idag har vå fått mycket gjort! trots det finns de massa mer att göra men man måste ju leva och mysa oxå =) För de första hade vi ju sovmorgon, och sov till 09,40! herre min skapare! det va inte igår.. Men ack så skönt de va =) efter de en mysig frukost innan vi åkte för att hämta barnen.. Mina föräldrar och barnen hade haft de jättebra vilket va väntat förstås =) sen åkte vi till Andreas mor en sväng innan vi åkte till brors tjej på lite födelsdedagsfika.. Sen hem och göra massa nytta.. Städade undan och röjde bort massa skit som ligger o skräpar och som inte andvänds.. Skönt att bli av med de! Sen bakade jag tre satser bulldeg (det mesta ska till begravningen nästa helg, men nån påse får stanna i frysen) och lagade lasagne lite emellan.. Andreas skotta altan och fortsatte röjja..

Nu pustar vi ut en stund.. William har somnat och Lukas ska sova om en stund..

Imorgon blir de fotografen med william när Lukas är på dagis.. Ska bli spännade att se hur bilderna blir =)

Igår hade vi de för övrigt väldigt mysigt Andreas och jag.. Vi lämnade barnen så åkte vi hem och tog ett lugnt och skönt bubbelbad, utan lampor och utan barnskrik =) underbart! sen drog vi till Nyk och käka Kinamat, tokgott va det! Sen bort till bion.. Vi kolla på "the other guys" tror ja den hette.. Den va okej, lite rolig ibland men ingen jättehöjdare direkt.. Men kvällen va riktigt mysig och välbehövlig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0