Lukas födelsedag..

Idag ska jag och Andreas smita hem lite tidigare från jobbet för att fira vår stora kille.. Andreas ska köpa tårta på lunchen, så måste de inhandlas lite glass till folket som inte tål gluten.. Sen blir de paket och bara massa mys hela eftermiddagen.. Kanske en sväng till pulkabacken? ja de får vi se..

För övrigt ska ja äta lunch med Elin (elsabelsa.blogg.se) och Hanna T (varför har inte du nån blogg), ska bli mycket trevligt.. Blir birgers på stan och då får de nog bli en bakad potatis med skagen eller nått.. aja de blir bra iallafall.. =)

Hoppas de ska gå lite lättare att få me sig Lukas hem från dagis idag, eftersom vi ska hem och öppna massa paket.. Igår fick Andreas bära ut honom till bilen i t-shirt och utan skor, ja så bångstyrig är han när han ska klä på sig.. Det är som en liten djävul som uppenbarar sig i hans ögon när han får de där anfallen och grymtar och vrålar som jag vet inte vad.. Lite läskigt ser de ut men han lugnar sig väl med tiden..


Kommentarer
Postat av: Hanna T

Men hallåååååå jag har inte tiiiiiiid!!!!!!!!!

Men lite sugen är jag allt!!! ;)



Hoppas ni har haft en lyckad födelsedag idag!



KRAM!!!

2010-02-16 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0