Middags katastrof..

Jaha då va den helgen slut.. SUCK! varför går helgerna så fort för.. Ja vill bara mysa med min killar hela tiden =)

Helgen har vart bra.. Fredags tog vi ett bad och hade en lgun kväll med Lets dance (vilket ja egentligen inte tycker om men va fan finns de o se på tv nu för tiden, på helgen alltså??).. Lördag va Lukas lite grinig hela dagen.. vaknat på fel sida eller nått men nu är de över.. Idag har vi vart hos mina föräldrar och ätit.. Min far fyller år idag.. så de va nice o slippa laga mat o så..

Igår förresten så blev middagen ett fiasko.. Skulle laga ugnsbakad oxfilé med potatisgratäng och sås till.. Finns nig inget som inte gick fel.. Köttet lyckades bli torrt????? Potatisgratängen blev torr.. Såsen smakade illa och blev bränd.. Sen hade jag en ostfylldtomat med bacon runt som jag tyckte blev okej iallafall.. Andreas tykte tomaten blev för hård.. hahahaha snacka om att ja blev arg när ja märkte att allt bara gått åt skogen..
inte nog med det så rök de in så sjukt mycket från ugnen hela tiden så hela huset såg ut som en inrökt bastu typ och luktade bränt.. kul!
men sen när vi ätit (för ja vi åt ändå) så skratta vi bara åt det... de brukar oftast aldrig bli tok när ja lagar mat, och de här har ja ju lagat flera gånger förut, men men.. ja vaa inte på topp så att säga.. haha

De positiva blev iallfall att man fick ju i sig mer snacks =) när magen inte va så full på mat.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0