Billig vagn att sälja?

Jag är ute efter en billig vagn.. Sittvagn men helst som man kan lägga ner ryggstödet i viloläge..

Nån som kanske har en gammal hög som står o skräpar och vill bli av med.. Men den ska ju fungera =)
Lukas börjar nämligen bli för lång för den kassa vagnen som vi har till honom nu så han sitter med massa störiga grejer längs smalbena.. Och känns onödigt att köpa en ny vagn för vet ju inte hur länge han kommer vilja åka vagn..
Använder inte vagn så jättemycket nu heller..

Hör av dig, lägg en kommentar eller nått...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du kan få köpa våran emmaljunga scooter. Jag är skit nöjd med den och när syskonvagnen ska bort ska jag lätt ha en igen. Men för nu så har vi inte plats för den. Viloläge, ett bra sådant. bra sittläge. Ingår även fotsack, parasoll och myggnät.1500 kr hade jag tänkt mig för det. Hör av dig om du är intresserad.

2010-01-21 @ 19:21:31
Postat av: Carolina

Vi ska precis köpa en ny vagn, vår är nämligen rätt skrallig..eller egentligen är de bara framhjulen(små svängbara) som är dåliga men vi använder vagnen rätt mycket så vi känner att vi vill ha en ordentlig(som även går att använda till nästa barn). Edvin kan fortfarande sitta i den utan problem men jag vet ju inte hur lång Lukas är..Så vill ni köpa vår så kan ni få köpa den för en hundring eller två, bara ni vet att framhjulen är lite dåliga..

Hur mår du och magen annars, förutom alla kräkningar?

2010-01-21 @ 19:24:11
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0