Gravid= TRÖTT!

Jaha, jag som oroade mig lite över hur Lukas skulle orka med gårdagskvällen när vi inte va hemma så han knde sova när de behövdes.. Lukas va hur pigg som helst.. Själv låg jag som en dö fisk och slumra redan vid 22.00.. Måste klaga på graviditeten för så svårt har ja inte för att vara vaken annars.. Så beslutet blev att vi gick ut och smällde lite raketer, vilket Lukas inte uppskattade speciellt mycket och sen åkte vi hemåt..

Jag och Lukas låg i sängen strax innan elva och de tog inte 2 sekunder så sov Lukas.. Själv kunde ja itne somna, skumt nog! Andreas kom in precis vid tolvslaget och de blev ett jädrans liv på alla raketer  där ute men Lukas vaknade inte.. Så de va ju bra.. Efter det somnade jag gott..

Idag har vi haft en mysdag som alltid.. Tog de lugnt på morgonkvisten med frukost och mys i soffan.. Sen bökade vi på en jäkla massa kläder och tog snowracern med i bilen och drog till La´gårdsbacken... Mycket uppskattat från Lukas som lärt sig åka själv och är såååå duktig.. Sen åkte vi hem och tog fram piroger ur frysen som lunch.. Smidigt och gott =) Nu sover båda min underbara och ja ahr en liten lugn stund..

Jag och Andreas ska gå på bio ikväll.. Blir GötaKanal3.. Så en smaskig middag nånstans i Nyköping innan.. Så det ser vi fram emot.. Lukas ska sova hos mormor och morfar.. Så då blir de bara MASSA BUS!
Gissar att LUkas kommer säga ett par gånger att: -moffa ä bråki! =) haha precis som pappa är hela tiden här hemma oxå.. : - Mamma. pappa ä bråki igen! söööööööta unge!

Kvällen igår förresten va lugn och skön.. Blev kalkonmiddag, kanongott! Sen va de  bara en evig väntan på tolvslaget som slutade ja, ni har ju läst hur.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0