Hmm händelserik helg, typ..

I fredags efter jobbet baxade vi över Lukas till mina föräldrar för att dra in till Rosvalla och spela bowling med mina bröder och lite folk för att fira min yngsta storebror som fyllde 30 i veckan.. Så spelade vi i två timmar, för att sedan ha tok ont i fingrar och ryggen., Men de va kul, är ju inte varje dag man bowlar liksom... Efter det skulle de andra gå ut vilket ja och ANdreas inte hade nån lust med så vi drog hem till Andreas bror Fredrik o Matilda för att bara sitta och snacka skit o ha de mysigt fram till midnatt.. ANdreas va sedan hungrig o de blev Mc donald´s till honom på vägen hem.. Sen sova för en riktigt underbar sovmorgon! Vaknar till ett mess på mobilen att bror som fyllde 30 brytit benet på två ställen på dansgolvet på Tellus.. Aha, stackarn! Jaha så han blev opererad igår och gipsad HELA benet.. Fy faaaaan.... Igår blev annars en slappar dag, gick till björntorpsbacken och åkte snowracer med Lukas.. Idag får vi se va de blir.. Kl 15 ska vi på mat hos mina päron, vi skulle fira bror, dessvärre vet vi ju inte om han kommer komma eftersom han inte är utskriven från sjukhuset än.. annars blir de middag utan honom.. nehe nu måste ja ta lite frukost..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fy fasen, stackarn. Jag skulle dock velat se hur vilt han dansade för att lyckas med det:)

2010-01-17 @ 09:06:05
Postat av: Hanna

Hur fan lyckades han med det?!?

2010-01-17 @ 14:13:49
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hmm, han får nog börja köra muskelstärkande övningar för de där små taniga saker han kallar ben nu. Haha...

2010-01-18 @ 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0