Nya jobbet..

Har inte haft nån lust och inte mycket tid att uppdatera här på bloggen senaste veckan.. Har ju börjar nya jobbet.. Vilket känns BRA! Chefen är toppen! Och resten av arbets-laget oxå.. Och alla är jätte hjälpsamma och säger hela tiden att jag va så efterlängtad så att ja inte ska känna mig ivägen... Så det känns ju KANON! =) Och det jag håller på med är fakturor.. Knappar in fakturor i datasystem och godkänner belopp från leveransföretag som leverar plåtar åt oss.. Är inte det lättaste för de är en hel del småknep o lära sig men de går bra tycker jag! Det är när man jobbar på såna där ställen på fretaget som man inser vad saker och ting kostar för SSAB.. Är ju helt sjuuuuuukt dyrt att leverera plåtar runt hela världen.. Men väldigt intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0