Söndag, uttråkad...

Jaha.. En okej morgon som ja fick sova till 07,10 till slut.. Lukas bad om att få gå upp först kl 04 sen kl 05,30.. Men ja sa snällt till honom att det är fortfarande natt, nu sover vi.. Sen strax efter sju gick det inte längre men de gjorde inget.. Ja va typ pigg då.. Sen låg vi och myste i soffan i ca en timme med Små einsteins på tv:n.. Vi har ju spelat in typ 15 avsnitt eftersom det är de enda Lukas vill se.. hahaha.. sjukt dåligt tycker vi..
Sen förberedde vi lite frukost, Lukas hjälpte mig att koka ägg.. =) sen gick vi in och väckte far i huset, ca kl 09.. så blev de mysfrukost lugn och ro en stund..

Sen klädde vi oss och gick ut i snön och lekte.. Andreas skotta lite.. Lukas hoppa runt överallt.. åkte kana i trappen till altan =) haha utan fordon, bara sig själv.. själv försökte ja plocka iordning lite överallt men min rygg strejkar verkligen idag.. liksom strålar i den.. så ja får hålla mig lugn idag.. vilket gör mig ännu mer uttråkad..

Nu är Andreas o tränar.. Lukas sover.. Jag har stek på spisen som är färdig om några timmar.. De ska bli gott..

Kanske åker förbi Andreas farmor en sväng sen.. Oskar är där och tapetserar =) haha kom hem som ett vrak vid 11 efter att ha vart på efterfest till 06,30 imorse.. så han va säkert JÄTTE-sugen på att jobba hela dagen.. Men imorgon börjar han jobba igen och idag ska han flytta hem till sin mor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0