Hole night long!

Igår kväll somnade Lukas vid 20, han slog ihop som en fura.. William ville inte riktigt somna i värmen men runt 21,30 somna han.. Vid 01 hör ja Lukas vara ledsen i sitt rum o ja går in dit, då står han på golvet i mörkret och letar efter nån polisbil?? han håller i två andra leksaker.. Jag tar in honom i vår säng och han fortsätter grina om den där polisbilen och ber mig hämta den, ja säger Nej klockan ät mitt i natten och vi ska sova, efter kanske 20minuters grin somnar han om.. hmm? han gjorde likadant natten till igår, kommer in till oss med massa leksaker i famnen och vägrar släppa de och är allmänt ledsen? ska ha de i sängen när han sover oxå? skumt de där..

Men William sov till 07 imorse utan ett pip.. =D va faktiskt tvungen att gå in o kolla så allt stod rätt till vid 06 imorse för de har aldrig hänt att han sovit så länge.. Men självklart uppskattat av mamma som hade nattpasset =)

William har precis börjat upptäcka att han kan röra vid saker.. ligger i babygymmet och koncentrerar sig som en galning för att få tag i spöket laban gubbarna som hänger där och dinglar.. Jösses vad tiden går fort!!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 08:13:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0