Finlandsresan..



Hela familjen laddar för att åka över vattnet med Silja Galaxy som syns i bakgrunden..



Pappa o Lukas kollar in vågerna ute på däck..



En jordgubbsdrink med lysande rör drack Lukas..



Första doppet i ån på baksidan =) mysigt!



Lukas fick ett eget fiskespö med drag och allt (utan krokar) som han älskade från första stund.. Han lärde sig fort och kommer bli en riktig storfiskare han (som far sin) =)



Jag fick en BAMSE gädda jag =)



När jag och Andreas bastade så badade Lukas i en balja =) mysunge!



William och jag myser.. Han börjar nog få tänder redan för han tuggar och gnuggar munnen som en galning..



Fisketur..



Moraf kör Lukas i pulka bakom fyrhjulingen, han ville aldrig sluta åka de där pulkan så vi fick köra honom i omgångar =)



Jag och Andreas är nybastade..



Mysbebis, väldigt nyfiken kille! 



Pappa och Lukas på tur med fyrhjulingen..



I bilen på väg hemåt igen..

En vecka gick fort och vi hade de riktigt lugnt och skönt.. Men de va riktigt skönt att komma hem igen..

Nu återstår två veckor av Andreas semester så vi hoppas på bra väder, då drar vi ut med båten!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina Familjen!! har saknat er så mycket!! :D

2010-07-26 @ 22:27:19
Postat av: Oskar

Ni är så fiiina!

2010-07-28 @ 15:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0