Kompensation?

Undrar om William inatt ville kompensera för gårdagens helvetesnatt? Han sov nämligen från 21,30 igår till 05 imorse, åt lite och somna om till 08! HELT UNDERBART! man tror inte att man kan bli så glad över att få sova, men när man tvingas vara vaken mot sin vilja och känner hur sjukt trött man är så blir man otroligt glad =D

För övrigt går de bra med vikväktar-ätandet.. Ja har inte vägt mig och kommer inte göra de förrän dagen innan midsommar, alltså sista batningsdagen.. Man kan ju inte banta på midsommar ;) så de ska bli spännande o se va som hänt under en och en halv vecka.. =D hoppas på lika bra framgång som sist ja gick på denna diet.. men de visar sig..

funderar på att dra på springtur om en stund... Men jogersö spåret är tydligen avstängt den här veckan pga trädfällning el nått?? störigt.. ja får ont i benhinnorna när ja springer på asfalt.. dessutom vet man inte hur långt man springer när man bara springer runt lite.. de gillar ja inte riktigt.. men idag får de väl bli nått sånt..
Väntar för övrigt på en förkylning som borde bryta ut i min kropp.. Alla i familjen är förkylda utom jag, men ja går och nyser och de känns som de är på gång men de händer aldrig.. Aja får ja springa en sväng ikväll så är den garanterat här imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tittut!

Om du måste springa runt lite på måfå. Kolla in www.iform.se där kan du mäta ut din runda. Använder jag efter mina promenader nu, så jag vet hur långt jag gått. =) Smidigt!

2010-06-17 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0