Kass..

har fortfarande inte fått med kameran in från bilden vilket betyder att bilden på min mage inte kan komma ännu.. haha börjar fundera på om hinner bli nån bild innan ungen är ute, i min takt kan man ju undra.. Har lite smått börjat få förvärkar oxå.. Vilket jag inte kände av alls med Lukas, hade inte en enda känning innan förlossningen drog igång.. Så får vi se hur många veckor till det ska ta innan den lill* tittar ut.. Just för tillfället har jag fått för mig att bebben vill komma ut när Andreas är i Vemdalen, vilket bara är 4 dagar, han åker på onsdag nästa vecka o kommer söndag igen.. Och det är lite tidigt jag vet, men mamma har fött tre barn, alla för tidigt, en av oss tre veckor för tidigt.. Om denna nu vill komma tre veckor för tidigt så har Andreas en dag till godo.. vilken känns lite läskigt.. Jag tror inte att de kommer bli nått men man skulle ju kunna ge sig fan på att bara för han är iväg ska de bli nått..Det blir till att knipa i så fall =) HAHAHA precis som de skulle gå..


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kommer ha nödtelefonen på den helgen.. så mig är de bara o ringa.=) Men det vet du ju redan! stoooora kramen

2010-03-18 @ 07:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0