Lördagsmorgon..

Vaknade strax efter sju, pigg.. Lukas snusade vidare bredvid mig i sängen.. Ja satte på tv:n på låg volym och låg och kolla lite innan Lukas vaknade.. =) sen gick vi ut till soffan och Lukas fick välling.. Nu har vi precic ätit lite frukost och Pippi på de sju haven, hade Lukas som önskemål så så fick de bli!

Ja ska plocka iordnning lite här hemma och hiva in en maskin tvätt.. Sen funderade vi på att åka till stadium med mina päron.. så de blir lite kul o se hur de blivit där ute..

I eftermiddag ska jag har dejt! bäst att passa på när Andreas ändå inte är hemma.. haha nej då det är min bästa Ida som ska komma på middag och myskväll =) ser jag och Lukas verkligen fram emot.. Så de blir att förbereda lite mat och efterrätt här under dagen..


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag blir så glad av o veta att jag kommer träffa er idag=)

Stadium outlet är helt ok affär.

Syns ikväll/efermiddag.

2010-03-27 @ 10:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0