Mys-helg!

Som de senaste helgerna har även den här varit väldigt skön och mysig.. I fredags hyrde vi tre filmer i tre dygn.. två wallander och sen den där 2012.. jag orkade se hälften av den ena wallander, sen sov jag.. otippat? NEJ!

Igår åkte vi först in till Nyk en sväng och stosade runt lite, men de va sjukt mycket folk! sen lämna vi Lukas hos mina föräldrar och åkte till Norrköping där vi handla lite bra att ha grejer till båten.. Typ en kaffebryggare och en vattenkokare.. Kanon ju.. Behöver man aldrig oroa sig över vällingvatten och sånt där på kvällrna ute på havet!
fy fan vad man längtar till sommaren nu asså! Tur att snön smälter bort i rasande tempo!

Idag har vi inget alls på schemat tror ja.. Tänkte ta en liten promenad, men just nu regnar de ju, så får avvakta lite.. Andreas har fått nått ryck och springer runt och dammsugen överallt, DET GILLAR JAG =) fast han brukar faktiskt dammsuga.. Men de är ändp skönt när han får de där rycken, för just nu tillexempel dammsugen han uppe vid fönsterna =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0