Skit morgon!

Usch vilken jäkla skit morgon det här blev då! För det första har jag vart uppe och kissat 4ggr inatt!! 4 gånger är liiiiiiiiite för mycket!! så vaknar på morgonen astrött, svullen och röd i ena ögat.. Lukas vaknar och är grinig från start och vill inte samarbeta alls.. bara gråter och skriker.. Äter lite frukost som lagom när den lagt sig till rätta i magen kommer upp igen, åhh!! när jag spyr så där på morgonen så får jag röda prickar över hela hakan, vet inte om det är blodkärl som spricker eller va fan det är.. ser skit sakbbigt ut iallafall! Jaha får fortsätta morgonen på tom mage.. Försöka klä på Lukas som hela tiden ledsamt säger att mamma jag vill inte åka till dagis! åhh.. fy fan va hemskt! han börjar gråta och gråter hela vägen till dagis och blir helt hysterisk vid överlämningen och bara skriker MAAMMAA! MIN MAMMMA! fy fan, mitt hjärta brister.. Gråter på vägen mot jobbet förstås.. Dagispersonalen ringer upp ca en halvtimme senare för att meddela att allt är bra! skönt!

Har hunnit få i mig lite macka och te här på jobbet oxå.. kanske resten av dagen blir bättre.. Ska ju luncha med Jessica idag.. trevlisch! får se vart vi hamnar och vad vi äter..

aja dagen kan ju inte bli sämre iallafall..

Kommentarer
Postat av: Hanna T

Nämen gumman... Usch va jobbigt.... Men du, bara två veckor kvar snart... Och på fredag kommer jag och tar hand om dig!!! <3

KRAAM!!!

2010-03-10 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0