TODAY-LAST DAY!

Okej jag sitter på jobbet och avverkar sista dagen för den här gången.. Sen ska ja gå hemma och vänta till bebisen bestämmer sig för att komma ut.. och det ska bli väldigt intressant att se NÄR det blir.. ??

För övrigt fick jag ett MMS av Pär igår, som är med Andreas uppe i vemdalen, klockan va väl runt 20,00 och får en film på Anreas som ligger och TOK-snarkar i sängen.. haha en timme senare får jag ett till, om möjligt så snarkar han ÄNNU högre.. stackarn va helt slut.. aja sen ringde han upp vid 22 för att säga godnatt och gå o lägga sig.. haha

Min mobil har fått fnatt förresten.. Hemma igår så börja den krångla.. går typ inte ringa till eller från den.. Så blev tvungen o koppla in hemtelefonen för vi har ju en med ingen telefon inkopplad, men nu så.. verkar funka okej nu på jobbet men inte hemma.. skumt de där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0