Istapp..

Vi hade bokat in en träff med Lukas bästis på dagis; Emmy och hennes mor och lilla bror, i lekparken i Färjeläget, idag.. Så vid 09,30 va vi där.. Efter nån timme började man känna sig som en istapp.. haha vi väntade på solen som aldrig kom.. Men Lukas o Emmy hade lika kul som alltid när de leker =) söta barn! Efter elva kände vi att de fick vara nog så vi åkte hem o käka lunch och sov middag.. Lukas sov två timmar och jag och William 1,5.. skönt som fasen!

Nu har jah precis vart och handlat för imorgon blir de bakning på hög nivå.. Bröd och bullar ska de bli.. Lukas ska till dagis och ja får hoppas att den minsta tänker sammarbeta med mig och sova när jag vill =)

Andreas är inne och lägger Lukas.. Lycka till säger ja! När jag klev in genom dörren efter ja hade handlat så drack Lukas kaffe.. hmm.. och de faktum att han sov 2 timmar gör att ja tror de kommer gå GANSKA segt att få honom att sova idag.. =) men men..

Nu är de halv åtta hos mig =) YES!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka dagar har du Lukas på dagis? du har väl 15/h i veckan va????

2010-05-06 @ 20:56:14
URL: http://nattisfinating.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag blir galen på detta dagis nu, jag hade önskemål om att ha vincent på dagis mån, onsd, fredag men det fick vi inte då fredagarna ville de ha få barn där så vi fick ha månd, onsd, torsdag. De sa att så har alla som har 15/h i veckan. Vilket då inte visar sig vara sant!!!!

2010-05-07 @ 09:23:22
URL: http://nattisfinating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0