Kortvecka nästa vecka då..

Varken jag eller Andreas hade nån koll på att de är röd dag nästa vecka.. haha ja har verkligen noll koll på allt sånt där när jag bara går hemma känner jag.. mig spelar de ju ingen vidare roll va de är för dagar =) så de blev en glad överraskning att Andreas bara jobbar mån-ons nästa vecka.. han tar ledigt på fredagen oxå.. skönt! får se va vi ska hitta på för kul då..?!

Imorgon blir de väl en sväng till Oxelömarknad.. Lär bli svinkallt.. Och gå med barnvagn där är ju inte det roligaste man kan utsätta sig för.. men men.. får se hur vi löser de där..

För övrigt ska vi tapetsera om i hallen igen.. nu har ju tapeten suttit snart tre år =) hahaha på tok för länge =D nej men vi har tröttnat helt enkelt.. precis som vi tröttna på den i vardagsrummet förra året.. det nya i hallen kommer bli ruskigt snyggt! lovar att visa bilder när de är klart..

Dax att dra till dagis och hämta min stora älskling =) den största är på jobbet och den minsta är ju här med mig =) (tänkte bara reda ut begreppen, skit samma, hahahaha)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

skönt med kortvecka:)



Jo dagis förstår du, när jag sa till om att jag skulle ha 15/h i veckan så sa de att man bara fick ha månd, onsd, torsdag då tisdag var planeringsdag och fredag ville de ha lite barn på dagis. Helst såg de att vi hade 8.30 till 13.30 men det sa jag att det inte funkade då vi lämnar Neliah i stan oxå samma tider. De var även noga med att kommentera att de kanske snart i framtiden skulle göra som så att 15/h i veckan bara fick vara 3 timmar 5 dagar i veckan. Blir det så blir jag galen. Men jag funderar på att byta tider till 07.00-12.00 då Vincent är morgon pigg och även jonathan med. Får ut mer av dagis tiden oxå. Ska prata med dem om det går bra.

2010-05-07 @ 22:12:19
URL: http://nattisfinating.blogg.se/
Postat av: Nathalie

yvonne bestämde dagarna och jenny påpekade hela tiden om att de skulle ändra till 3 timmar om dagen. Ja värdelöst att ha tre timmar. Ingen mening liksom. Plus att man isf skulle betala samma taxa som innan. Idioti.



Hoppas att ni får en bra dag på marknaden idag:)

2010-05-08 @ 08:17:00
URL: http://nattisfinating.blogg.se/
Postat av: Elin

Kommer ej ihåg vart dem var i från dem med bollarna :( ska kolla med syster oxå. Kram på er!

2010-05-09 @ 13:01:57
URL: http://elsabelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0