Mysväder..

Riktigt mysväder idag.. Jag och småkillarna ligger i vår NYA SOFFA och tittat på barnen i bullerbyn på tv.. =) mysigt värre.. Pappan i familjen är hos mina föräldrar och renoverar deras vardagsrum.. Han är så duktig så..
Jag va där och hjälpte till igår.. Jag målade balkar i taket och målade fönster.. Oj oj oj vad min axlar inte är vana vid såna uppgifter.. Är helt slut i axlarna..

Inatt har jag haft en kanonbra natt.. William åt en gång kl 04 och sov sen till 07.. så de va verkligen bra! kan nästan känna mig utsövd =)

Imorgon ska vi åka och köpa en cykel till Lukas, med stödhjul o allt.. han älskar nämligen att cykla =)

Har kommit på nu att ja behöver en syskonvagn.. Lukas tycker jättemycket om att åka vagn forfarande och för att ja ska kunna komma nånstans utan bilen med mina grabbar är de ju ett måste.. Så vi får se hur vi ska lösa det.. ja har ett alternativ som är bra, ska snacka med Andreas om de först bara ;)

Är helt underbart med en ny soffa för övrigt! Bild kommer när de är helt iodrning här.. fortfarande väldigt rörigt.. tv och alla sladdar till högtalare och grejs ska ju flyttas o så.. men snart så.. =)


Kommentarer
Postat av: sofi

Jag kan verkligen rekomendera ståbräda, Linus och Lukas är ju nästan lika gamla och Linus klarar ståbrädan utan problem =) När han blir trött på att stå så sitter han på fotstödet till Lillys vagn och har fötterna på ståbrädan istället =)

2010-05-13 @ 20:02:05
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: nathalie

Jag älskar min syskonvagn. Jag hade inte klarat mig utan den. Gillar ju att ut och gå och så och då är den perfekt.

2010-05-13 @ 20:12:19
URL: http://nattisfinating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0