Dagens bestyr..

Jag och barnen har varit vakna i cac en och en halv timme, Andreas har sin sovmorgon idag och imorgon är de min tur =) Lukas och William leker, eller Lukas leker och William kollar på och vill väldigt gärna vara med.. Idag ska vi åka till Byggmax och handla material för att fixa lite här hemma.. Sen blir de väl massa fix som ska göras och sen ikväll har vi bestämt att äta trerätters, eller typ iallafall, kanske skippar förrätten men de visar sig..

Igår sydde jag klart ett par byxor på min nya maskin, de gick kanoners, fast byxorna blev sådär, men Lukas gilla dem och de va ju huvudsaken.. Han kalla dem spindelmanennbyxor, de va rödaoch svarta.. De blir kanon de haha..
Nästa projekt är svarta och turkosa velourbyxor till båda barnen, inte likadana dock! Men väntar på massa tråd som kommer på måndag så de får avvakta lite.. På måndag kommer även fleecetyg, av de ska ja sy en tröja med en dragkedja som man drar ner en bit (va de nu heter =) ) och fleecebyxor..

Undra ve de ska bli till frukost, svälter typ ihjäl och Andreas ska få sova till 09, och ni ska inte tro att han kommer upp tidigare ÄVEN om han vaknar och känner sig utvilad.. För det mina vänner har aldrig nånsin hänt, han ligger tills han MÅSTE kliva ur sängen, så är de varje dag i och för sig..
Tror att dessa bistra toner kommer från min tomma mage.. suck!

Jag vill åka till Ullared nu!

Kommentarer
Postat av: LjuvligaCarolina

Va duktig du är och syr kläder! Hade tänkt sy byxor o så till Edvin då jag tycker utbudet i alla butiker är så himla tråkigt men har inte kommit till skott och beställt nått tyg så vi får se hur de går!

Ha en bra helg!

2010-11-20 @ 09:19:57
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: Jessica - Sams mamma

Snart är det dags Frida! Bara fem dagar kvar! =D

2010-11-20 @ 10:34:05
Postat av: Jessica - Sams mamma

Nu är det jag igen. Kolla in Gekås Ullared-bloggen. Ser man lite av sortimentet.



http://gekasullaredbloggen.blogspot.com

2010-11-20 @ 10:53:02
Postat av: Jessica - Sams mamma

Julgransmatta med inbyggd LED-belysning skulle jag vilja ha.

2010-11-20 @ 10:57:36
Postat av: Jessica - Sams mamma

Herregud... Nu är det jag igen! Vad har du lurat med mig på egentligen? Jag kommer bli urfattig! Tur det är jul snart, kan man säga till Erik att jag bara handlar julklappar! Haha...

2010-11-20 @ 11:39:21
Postat av: Jessica - Sams mamma

Gekås hemsida:

Måndag-torsdag: förhållandevis lugnt i varuhuset och ingen kö för att komma in. Allra lugnast är det efter kl. 16.00 då bussarna åkt hemåt.

Fredag: fullt ös i varuhuset, men ingen kö för att komma in.

2010-11-20 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0