Farsdag annonsen som uteblev..

I torsdags lade ja in en annons på nätet som skulle publiceras i tidningen den 13nov till farsdag givetvis.. Kom annnonsen med?? NEJ! det kunde man ge sif f*n på.. Jahapp tråkigt värre.. Så nyss ringde ja annonsavdelningen och sa att ja vill ha mina pengar tillbaka för min annons har inte varit med.. Hmmmmm!!!!!!!!!! Så efter lite utredning på deras redaktion visade de sig att den blivit typ bortglömd, okej!! Fick iallafall mina pengar tillbaka...



Så här skulle den sett ut iallafall, publicerar den här iallafall så syns den någonstans.. Fick den ju skickad till min mejl när den va godkänd..

Egentligen firar vi inte varken fars el mors dag något speciellt i de här huset, vi kör taktiken att bry oss lite extra om varandra mest hela tiden vilket vi tycker är mycket bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0