Första projektet på min nya "räääsermaskin" =)

Jag satte igår igång med första klädesplagget som ska sys på mina nya supermaskin.. Upptäckte dock när ja studerade instruktionsboken och satt och skulle ställa in den söm ja ville använda, att det är ett litet tillbehör som ska va till maskinen som ja inte fått med.. Vilket då gör att ja inte kan sy den sömmen.. Hmmmm! Skulle åka in idag och fråga, annars måste den beställas för ja måste ju ha den liksom! Som tur va kollade ja öppettiderna innna ja åkte, vilket visade att det är stängt idag, åhhhh, men tur ja inte åkta in!! Får bli, nja inte imorgon kanske, inte frivilligt med två barn med sig...

Jag ville ju sy idag.. Det blir för övrigt ett par byxor till Lukas, svarta med röda detaljer, röda knälappar, rött inuti fickorna, och funderar på att köpa röd tråd så kan ja sy lite snygga sömdetaljet med rött oxå =) är såå laddad.. Är ju fyra stycken trådrullar på maskinen så måste ju alltid köpa fyra rullar av varje färg, en rulle kostar runt 50kr tror ja.. Men de räcker ju länge så de blir inte så ofta man behöver nya =)



Är en sån här supermaskin =) detta är dock inte min utan en exakt likdan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0