Lukas har blivit STOR! =)

Idag på morgonen bestämde jag och Lukas att vi skulle hänga med familjen Lilja och bada i badhuset som frågade igår om vi skulle hänga på.. Lukas blev tokladdad och vi packa ihop och drog iväg till badhuset.. Barnen hade jättekul synd bara att vattnet är så kallt i Oxelösund så de började frysa efter en stund, vi med förresten.. Efter badet satt vi i cafét och käka korv =) jättemysigt och Lukas åt upp hela korven och brödet, kors i taket! Emmy berättade för mig att hon skulle till nappträdet och hänga sina nappar efter vi fikat klart.. Ojoj va du är duktig och va stor du har blivit sa jag då.. När vi sedan kommer hem säger Lukas att han oxå vill hänga sina nappar där.. Visst tänkte vi, vi hade ju genetligen tänkt att tomten skulle på dem men vill ha så vill han.. Imorgon passar väl bra tänkte vi, men de tyckte inte Lukas, de skulle ske NU.. Så vi klädde oss och åkte ner till nappträdet och nu hänger de där! SKa bli intressant att se hur de går ikväll =) Nu har Lukas verkligen blivit stor.. De va lite med gråten i halsen jag tog bilderna på min "lilla" kille som redan blivit så stor *snyft*.. Stolt mamma är jag iallafall! =)









Såg att de andra som hängt hade skrivit namn på sina nappar vilket vi inte gjort, så kanske blir att ta med en spritpenna och skriva Lukas på napparna, kan ju va kul att kolla om man går förbi nån gång =) Vi såg att Emmys nappar hängde så fint i trädet oxå! =) söta unge..


Kommentarer
Postat av: Ida

Fina killen! Hoppas att det går bra o natta ändå utan de populära napparna ;)

Sen vill jag höra om en frisk William!:(

2010-11-20 @ 19:42:08
Postat av: LjuvligaCarolina

Duktigt! Vi har pratat om nappträdet länge men inte kommit iväg dit än men här är det hög tid att sluta tycker jag! Så innan jul ska Edvins nappar dit! Bäst att börja samla redan nu för dom ligger lite här och var tror jag!

HA en bra kväll och hoppas att lilleman kryar på sig!

2010-11-20 @ 19:46:50
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0