Måndag..

Måndagen känns inte lika tråkig som måndagar brukar, tror att det till stor del beror på att William verkar vara nästan frisk (fasen så underbart) vilket då betyder att jag fått sova inatt, heeeeela natten =) det är LYX!
Lukas är lämnad på dagis och William sover för tillfället, jag bakar brööööd, skönt o få det gjort! =)

Pratade nyss med Ylva, barnens farfars fruga.. De ska nämligen vara barnvakter när jag ska till Ullared eftersom Andreas jobbar och jag är borta torsdag, fredag.. Och hon meddelade att hon tar semester den dagen vilket betyder att vi kan åka tidigare än vi tänkt =) de är bra =) Så vi hade tänkt komma iväg vid 12 men nu kan vi åka direkt på morgonen om vi vill =) ska kontakta mina med-resenärer så får vi se vad vi ska bestämma =) ja är ruskigt laddad för resan iallafall =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0