Måste ha!

Har kommit fram till att jag MÅSTE skaffa mig ett förkläde! Jag är nämligen expert på att skvätta ner mina kläder med massa sörja när jag lagar mat.. Häromdan när ja gjorde lasagne så skvätte ja körrfärssåsen på ett av mina favoritlinnen, och det va tomatpuré i så den blev ju så klart INTE REN! suck.. Så nu är de på son plats att jag syr mig ett förkläde..



Den här va fin, men ett vitt känns ju sådär, hur rent kommer de va efter lite användning?



De här färgern känns ju mer okej, men modellen vet ja inte..



Fin fin, men ja är inte mycket för volanger.. Men den va mycket fin!

De här va väligt puttinuttigt, fint, men absolut ignet ja vill ha =) (bilderna lånade från google)



Fint de här med..

Jaha de blir att leta upp ett fint tyg och ett vettigt mönster, finns ju tydligen en del modellen på förkläde som man kna välja mellan..


Kommentarer
Postat av: Ida

Snygga.. tror ändå att det röda med prickar skulle passa dig, speciellt med volangerna på ;)

2010-11-19 @ 10:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0