Fixarsöndag..

Massa smått o gott ska göras idag, bara tråkiga saker i och för sig.. Än så länge har vi hunnit vinterförbereda båten, vikt tvätt, städat iordning, Andreas är på vinden o isolerar, ja håller på med stek, och måste ner o handla oxå.. Jag funderade på o baka men nej, ja orkar inte idag, kanske imorgon när Lukas är på dagis!

William mår för övrigt MYCKET BÄTTRE, vilket känns så himla underbart! Inatt har han vaknat ca 3ggr och sov till 06 fick välling o somna om till strax efter 08, skönt! Så nu verkar de som vi klarat de värsta och de va sjuuuukt jobbigt kan jag meddela.. Men som sagt, penicillien gör sitt o han mår bättre för varje dag =)

Igår sydde jag en till tröja och ett par brallor till, till william.. Bild kommer senare! ska sy till Lukas oxå men de mönster ja använt mig av har bara gått till storlek 92 och ja har inte orkat förstora nå mönster än, men de är inga problem bara ja har TIDEN, vilken ni med småbarn vet att de är liiiiite svårt att ha gott om.. Undra vad ja ska sy härnest?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart köper du tyg och mönster? =)

2010-10-31 @ 17:47:20
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0