Freeedag..... =)

Livet känns lite lättare idag än deppdagen igår! Skönt! Williams ögon ser betydligt mycket bättre ut idag än igår! Han har inte haft någon feber hittills idag, han har druckit vätskeersättning med god aptit (tack kära du) och han åt en portion gröt vid 10 =) jag är glad.. Han verkar defentivit vara på bättringsvägen, han andas fortfarande väldigt tungt men hoppas även de ska ge med sig snart!
Dammsugit och torkat golvena har jag gjort! Gnuggat mattspray på lite fläckar på heltäckningsmattorna (Williams rum & vårt sovrum), de brukar bli fint efteråt =)

Nu kollar ja Vad blir de för mat som ja spelade in igår =) Älskar Per Morberg =) han är min favvo! Lukas skuttade glatt iväg till dagis imorse och William sover för tillfället middag.. Ja sitter och försöker komma på nått kreativt att sy av de fina tyget ja köpt... Tror de blir en t-shirt till william och en tunn långärmad till Lukas.. Sen ska jag nog använda de till innetyg i nån munktröja ( i luvan o lite så) så de kommer nog bli bra.. Måste bara komma på hur man syr med elastiskt söm på min maskin, jag får helt enkelt testa alla sömmar =)

Ikväll blir de hemgjord pizza och Idol.. Mina kära föräldrar hörde av sig och sa att de kunde ta barnen inatt om vi ville sova, eftersom vi sovit så sjukt dåligt hela veckan för lillskiten mått så dåligt.. Tack säger vi och längtar efter att få sova ut =) Ni är guld värda =)

Massa mys alltså.. ´

Nu lunch......

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ha en mysig helg :)

2010-10-29 @ 12:22:26
URL: http://elsabelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0