Lugn sekund..

Lukas tog en sen middagssovning o ligger här på soffan o snusar, William sover och Andreas är på vinden o isolerar.. Ja har plockat undan efter maten och allt annat typ, handlat har ja oxå gjort.. Så nu tar ja en sekund eller två och bara andas.. Funderar på vad ja ska sy? Kommer väl på nått så småningom.. Skulle vilja ha lite annat tyg oxå, men de får nog vänta lite.. Har ju hittat massa fina kläder i den nya tidningen jag prenumererar på, ottobre design, massa häftiga barnkläder.. Känner dock att jag inte är tillräckligt duktig för att ge mig på nått lite mer avancerat ännu, men de går säkert bra.. Men som sagt, massa nya tyger behövs =)

Jessica; du fråga om man kunde beställa =) hihih (om du är allvarlig?) så visst går de bra, men ja är väldigt begränsad en så länge, och du får titta på de jag har sytt så du vet ungefär hur de kommer bli =) är inget proffs (ännu hahah) =) men de är kul!

Det börjat för övrigt näsrma sig Ullaredsresan =) ska bli sååååå himla kul =) laddad som fan, och jag som har hittat ett sååå himla gott vin =) de kommer bli kanoners =)

Kommentarer
Postat av: Jessica - Sams mamma

Klart jag är allvarlig! Kläderna ser ju sååå mysiga ut! Jag kanske ska ge mig på ett försök själv? ;) Hade väl ändå en 4:a i syslöjd. Haha...

2010-11-01 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0