Sångare & modell?

Undra om de kommer bli mina söners framtida arbeten? =) Lukas är nämligen helt otrolig på att sjunga.. alltså han kan sångtexter utantill och han sjunger massor! Han kan tex alla dessa sånger utantill:
-blinka lilla stjärna  - lilla snigel    - björnen sover    - dunk dunk låter stora trumman   - här kommer pippi långstrump, han kan första versen i sjörövarfabbe, sen sjungar han massa sånger från dagis som jag inte kan eller vet vad de heter.. Han är iallafall jätteduktig..
Sen har vi den andra lilla rackarn, han är en riktigt linslus som flinar till och poserar så fort kameran kommer fram =) bilderna neda är bara ett urval av alla bilder han flinar och posar på =) :











Helt underbara bilder =) underbart fina barn! Tack vare systemkameran blir vissa bilder helt otroligt fina, som tex den sista bilder här =) ja älskar den.. Tack snälla föräldrar för ja får låna kameran! =)

Lukas får man för övrigt inte ta bilder på längre, han protesterar direkt och vänder sig bort.. De har väl med åldern o göra antar ja ;)





Kommentarer
Postat av: Ida

Hur fina som helst! Längtar tills imorgon när jag får träffa er! :D

2010-10-20 @ 18:55:35
Postat av: Lisa

Fantastiskt söta! Hälsa så gott ifrån mig :-)

2010-10-22 @ 21:55:11
URL: http://lisahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0