Söndagsträning..

Andreas har vart iväg på förmiddan och ja fick för mig att ja ville träna, så ja tog barnen i vagnen och gick hem till min pappa och lämna barnen där.. Sen till hyllan och körde ett kanonpass, faaan så nice! Eftersom ja gick och lämnade barnen va ja egentligen redan uppvärmd när ja kom men körde cardio15min på crosstrainern, tränade bröst och triceps och sen rodde ja 3km på roddmaskinen, kändes kanonskönt! Sen va halva jag nere o romerska bassängen, SATAN va kallt de va där i.. kallt vet man ju att det är men så kallt? mina fötter domna bort på typ 5sek.. så ja gick ner till höften och doppade ner armarna, sen gick ja upp igen =) hahahaha! AVKYLD va ordet!

Planen va att vi skulle försöka åka in till stan och leta bikini men de blev så tajt med tid att ja nog får göra de imorgon istället, när Lukas är på dagis..

Nu bada...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0