Vaddå snö?!?!

Va trött man blir när man hör att det varnas för SNÖ? egentligen tycker ja inte speciellt mycket om snön, men vill självklart ha de till jul och Lukas fullkomligt ÄSLKAR att åka snowracer så för hans skulle hoppas ja på en vit vinter! Men INTE NU! De är ju bara början på hösten typ.. Nej snön får hålla sig borta till december!

Lukas är för övrigt på dagis och william tar en tupplur.. Jag fördriver tiden med att kolla runt på lite mönster till barnkläder, lite allt möjligt.. Sen blir de lunchdejt med pappan i huset, mysigt!

Idag SKA jag träna oxå.. Säkert bra det kommer gå! NOT... men de är bara o köra igång och hoppas att förkylningen är på  väg bort!

Det är redan osndag idag, sjukt vad veckorna springer förbi, william är ju liksom över ett halvår! Tyckte de va precis nyss ja satt i vår soffan och gnällde över att ja ville att ungen skulle komma ut, även fast han är född 11 dagar för tidigt.. Men ja hade tröttnat när dagen som Lukas tittade ut på, hade passerat dvs 14 dagar för tidigt.. aja jag ska inte gnälla, jag har TUR som slipper gå hela vägen eller till och med gå över 2 veckor, det FATTAR ja inte hur man klarar, man har ju itne så jätte många val direkt, men men..

Det är ju lite mer än tre månader tills vi åker till Thailand, sjuuuukt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0