Operation- "nu är de slut med välling på nätterna!"

Japp igår helt utan att egentligen ha bestämt oss i förväg så trotsaade vi den lille mannens vilja att äta på natten.. Han har ju kommit in i en ond cirkel efter sjukdomen då han åt på nätterna istället för på dagarna.. NU är han typ frisk och äter jättebra på dagarna vilket betyder att nattmålen bara är en idé den lille har för sig.. Men nu får de va slut med de.. Igår kväll trodde han nämligen att han skulle få äta välling strax efter 22, då vi VET att han klarar sig utan mat hela natten.. NEJ de blev ingen välling och de resulterade i 50minuters SKRIK, sen tyst i 10min, sen skrik 20min till.. Sen sov hán till 04 och då tog de bara ca 5min innan han somna om.. Så nu är vi på god väg.. Det brukar ju ta tre dygn att bryta en vana eller va säger man.. Men nu är den värsta natten gjord, nu kan de bara bli bättre.. =) Och könner mig riktigt nöjd över att första natten blev så pass lugn ändå.. Kunde ju ha vart värre..
Mister William sov sen till 07 och ville upp, käkade gröt vid halv åtta.. Där se du lilla vän, du klarar dig hela natten utan mat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0