Skit natt oxå..

Jaha efter skitdagen igår fortsatte det med en kass natt.. ÅÅÅÅHHHHHHHH!! William vakna första gången strax efter 23, jag hade sovit i kanske 30min.. Gallskrik och han va tydligen HUNGRIG??? Hur fan de kan va möjligt, ananrs äter han ju iallafall inte innan 02.. Men men.. mat fick han och somna om.. Så vakna han igen vid 03,30 och ja proppa nappen ett par gånger, även då slutar de i gallskrik, och HUNGRIG IGEN?????? aja mat fick han och sov tilll nästan halv åtta iaf... Men varför inte bara sova istället??? Ja blir så trött!

Till råga på allt har min smarta smabo tagit bilen till jobbet även fast ja sa att ja sa till honom igår måste ha bilen idag.. Ska luncha med hans mor och sen hade vi tänkt åka hem till Emmy på eftermiddan.. Men får helt enkelt bli så att vi skippar leket på eftermiddan och så får Andreas mor hämta oss här.. suck! Punkan på vagnen gick ju inte o laga heller så måste köpa ny slang.. SUCK DÄR OXÅ! KOmmer liksom ingenstans utan vagn el bil.........

Får hoppas dagen blir bättre än gårdagen och natten iallafall!!!!!!

Nu frukost!

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars min vän.. Hoppas du får en fin dag iaf! Stora Kramen

2010-09-07 @ 09:31:59
Postat av: Hanna

Sömnen kommer senare ;) Hihi!



Har ni sånt lyx så hans föräldrar också har bilbarnstol?



Vi ska sälja vår ena nästa månad om ni är sugna ;)

2010-09-07 @ 20:38:01
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0