Trött kille..

Verkar som minsta herrn i huset är lite trött idag efter nattens skrikfest.. Han ligger och vilar för tredje gången idag.. Men klart man ska sova om man är trött.. SKa bli intressant och se hur kommande natt blir.. De blir iallafall ingen välling..

Min kära mor ringde förut och ville låna barnen när Lukas slutar dagis.. Absolut! =) De skulle gå på promenad och greja.. Lukas blev tokladdad direkt =) så det lär inte bli svårt att få med honom hem från dagis idag, vilket det brukar vara.. "Du kommer för tidigt mamma, jag har inte lekt färdigt, JAG VILL INTE GÅ HEM" så brukar de låta, och hur bra betyg är inte det egentligen.. Det känns ju verkligen toppen i mammas hjärta..

Jag o ANdreas kommer ta en liten tripp till Nyk o kolla lite grejer när barnen är iväg, mysigt! =) Så är de ju helg oxå, UNDERBART! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0