Träning it is..

Har iallafall tränat på bra sista tiden.. Sista veckan har ja kört som en galning kan man säga.. Fre sprang jag 5km lör körde jag 60min Zumba, sön sprang jag 5km och nu laddar ja för ett till pass på 5km.. Skönt! Synd att det började blåsa lite nu då, men det får gå ändå.. Spåret på jogersö har ju iallafall lite träd omkring sig =)

Idag har vi vart ute heeeeela dan.. Lukas har haft Emmy på besök och de har lekt i nya lekstugan.. Ojojoj va fin den blev, nymålad och jättefina möbler i den! Jättekul att det blev så bra... Lukas tycker det är jättekul och just för tillfället håller Andreas på med en liten altan till lekstugan, kan ju kanske tyckas va lite överdrivet men gräset där den står är jättekasst och det blir bra att gömma det tråkiga där under med en fin liten altan =)
Bild kommer så småningom..

Sen har Lukas vart på simskola, han verkligen äslkar det! =) kul!

Nån som vet var man kan köpa markistyg? alltså bara själva tyget? ska kolla OD:s men om det inte finns där, var ska man då leta?

För örvigt har Andreas sprutat hammocken vit, ojojojoj vad den blev fin! Ser helt ny ut! =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit, vad du är duktig med träningen. Jag försöker hinna med två pass i veckan jag... dags och öka! ;)



Markistyg finns på Stoff och Stil. Vet inte vad du är ute efter, emn de hade ett par varianter.

Kram kram

2011-04-20 @ 07:58:30
Postat av: Frida

=) ja försöker =) ja tack för tipset, fanns en del fint där på sidan, ska visa Andreas får vi se vad vi ska ta =) ska sy ett nytt "tak" till hammocken =) får se hur det blir..



Ska du till Elin den 29april? kram

2011-04-20 @ 14:21:35
URL: http://raasakka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Japp, jag ska till Elin den 29:e. Har inte gjort något roligt sen sist vi var där. Haha... Så jag behöver en kväll hemifrån. ;)



Funderade om vi skulle ta och ses med småttisarna någon dag till, nu innan du börjar jobba igen!?

KRAM

2011-04-22 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0