Back on track..

Då va vi tillbaka i den vanliga vardagen igen.. Men vi är inte dystra för det inte, utan vi kommer närmare och närmare avresa =) det är tre hela veckor kvar.. 15 arbetsdagar för Andreas.. Och ja går omkring och funderar över vad som ska packas.. Tror vi ska införskaffa lite nya pixiböcker tillflygresan, Lukas älskar att läsa..

Ikväll har ja bokat in mig på spinning igen, dock ett annat pass än ja brukar gå på: cykel puls 60min heter det.. Får se hur det passet är.. Känner för övrigt att ja kommit tillbaka en bra bit i träningen igen, TACK O LOV! Sprang 2,5km på bandet igår (kände mig lite förkyld så ville inte ta ut mig fullständigt) och när ja va färdig kände jag att ja hade kunnat kuta hur långt som helst.. SKön känsla.. Hoppas att mina coreövningar ja kör hemma ska hjälpa min slappa mage att sluta vara slapp.. Ska köra på nu så hårt ja kan fram till resan och så får vi om ja håller i med coren där nere (brukar inte bli så att ja tränar trots att ja planerar de innan).. sen blir det hårdkörning när vi kommer hem så man är fit till sommarn.. haha

Håller på med mat.. Blir lax potatis o kall sås..



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Berätta om passet sen;) mitt löppass igår gick så sjukt dåligt:( haha lassande igår, vi oxå och lax idag :) vi med!

2011-01-10 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0