Det va de ja!

OKej nu har jag setat själv här i soffan i typ en timme.. Eller själv, Andreas ligger här o sover.. Och barnen sover i sina sängar.. Så ja sitter o fördriver tiden med Götakanal på tv:n och snokar runt på nätet.. Nu känns det som jag gått igenom hela internet =D iallafall det jag är intresserad av =)
Det va den myskvällen de! Men ja ska inte säga nått för ja somnar varenda kväll i Andreas knä i soffan så då får han minsann sitta själv..

För övrigt tror ja att Andreas precis landat i Thailand eller nått.. Han sa nyss till mig:
- Jävligt bra landning eller hur? (ironi, han tyckte landningen va kass, vart han nu har flygit egentligen hihi)
Jag säger då:
- Landning?
Han säger:
- Ja landningen, den va ju jävligt bra eller hur?
Jag säger:
- Vilken landning då?
Han säger:
- Jag vet inte..

Hmmm.. Han måste vara riktigt trött =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0