Ett år äldre..

Idag har ja haft födelsedag här och har fått en himla massa bra saker.. Av mina kära föräldrar fick jag en gelesadel till spinningen (superbra) och en skitsnygg träningsväska och en jättefin orkidébukett.. Sen fick jag ett kort där det stod " grattis till barnvakt och sovmornar i Thailand", det där kortet kommer jag nog ta med mig som bevis att visa när halva tiden gått =) haha nejdå men de kommer bli himla uppskattat! =) vilken underbar semester vi kommer ha allihopa!
Av Andreas fick jag en bukett med rosor och ett par ursnygga träningsdojjor! Nice! Så nu är ja rustad för träning (var de en pik från typ hela släkten eller ;)
Sen fick jag tre matlagningsböcker av Matilda och Fredrik, en orkidé av bror med familj.. Blommor av Nathalie, och av Mia fick jag blommor och två humoristiska böcker =) Har säkert glömt att nämna nått =)

Tack allihopa! =)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhhh vilka bra presenter ;) äntligen en gelesadel :) hihi vad var det för skor? Några bra, vill ha inspiration :)

2011-01-20 @ 21:24:11
Postat av: Hanna

Vad kul att du hade en bra dag med fina saker och ska få en myskväll ikväll!



Jag är verkligen avundsjuk på era semestrar! Tänk om vi hade fått barnvakt nån timme när vi var utomlands, sånt lyx! =)

2011-01-21 @ 10:27:09
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: LjuvligaCarolina

Grattis i efterskott! Och vilka superbra presenter!



Har du föresten fått inbjudan till klassåterträff från 9:an? Antar att alla klasserna får samtidigt... Jag kände mig plötsligt så himla gammal! 10 år...



Ha de bra!Kram

2011-01-21 @ 19:47:18
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0