I got I good feeling =)

Ikväll känner jag mig glad.. Har liksom en skönt glädjekänsla i kroppen.. Vet inte riktigt vad de beror på.. Möjligtvis att ja träffa en väldigt gammal vän idag och pratade en massa roliga minnen.. Riktigt kul! =)

Sen känner ja mig riktigt inkörd i träningen nu ÄNTLIGEN efter alla sjukdomar under hösten.. Så äntligen känns det som man på riktigt försöker göra nånting åt bullmagen som kom efter andra graviditeten (vilket ja inte såg skymten av efter första).. Att man kan satsa på att försöka va i någolunda form till sommarn.. Det känns kul och inspirerande.. Sen att ja inte har kunnat träna så mycket ja hade velat inför resan är ju kanske lite tråkigt.. Men mina medresenärer får helt enkelt leva med att morsan har en degmage fortfarande.. Men den ska bort! och den kommer försvinna, I promise!

Är inte speciellt länge kvar tills ja börjar jobba nu.. Eller det beror ju på hur man ser det förstås.. Börjar i maj.. Så det är ju 3,5månad kvar.. Men med tanke på hur fort tiden går så säger det bara svisch så är ja tillbaka i soten på SSAB igen.. Det känns rätt så bra när ja tänker på det nu.. Det hinner säkert ändra sig.. Men Andreas ska ju va hemma hela sommarn med barnen så vi kommer få en helt underbar sommar, jag är ju långledig så det blir ju små minisemestrar hela tiden, sen ska ja ha lite vanlig semester oxå =D kan ju inte börja med att hård jobba inte ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0