Imorgon blir det myyyyyys.....................

Ja vi brukar ju alltid mysa på fredagar men imorgon ska jag och Andreas vara barnfria för att gå ut och fira min födelsedag lite (eller typ bara en ursäkt att gå ut på mysmiddag för vad är det att fira egentligen?) Men barnen ska iallafall sova hos Ylva och farfar och vi har bokat bord på Fik@ där det kommer bli förrät och hela faderullan =) det ser jag verkligen fram emot! även om vi är väldigt bortskämda med barnvakter så är det alltid uppskattat med lite vuxentid.. Så blirdet nog att hyra en film och glo hemma =) myyyys! =)


Kommentarer
Postat av: Jessica - Sams mamma

Ha det så mysigt ikväll! Själv ser jag fram emot och få hem Erik från Gbg. =)

2011-01-21 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0