Rolig post o resfeber?

Igår fick jag ett väldigt roligt brev på posten.. Det är inte varje dag man får ett fint kuvert där det står handskrivet namn och adress! Dessutom va namnet Fröken Raasakka =) riktigt roligt, jag hade mina aningar när ja öppna kuvertet vem de kunde va skickat ifrån.. Så öppnar jag det där det är ett jättefint hemmagjort inbjudningskort till min egen och IdaMaris fördelsedagsmiddag.. Sen stod meny och tid o plats! =) det är sånt som gör en glad =) och mina aningar va riktiga, Tack Elin o Jessica! Det ska bli kanonkul! =)

Och igår kväll infann sig vad jag tror man kallar resfeber.. =( och det kan man verkligen kalla RESFEBER! grejen är den att ja är sååå stressad över packningen.. att ja ska glömma nått viktigt till William.. för allt annat går ju i princip o köpa där nere.. Sen är det så mycket som ska göras här hemma innan vi åker, städa tex.. Det ska skina om huset när vi åker och det är långt ifrån vad det gör nu.. Helst skulle ja vilja ha tvättkorgen tom när vi åker och kylskåpet ska rensas ut o alla sopper ska ut..  Diskmaskinen ska diskas o en allmän koll genom huset att man är redo att dra..  Inatt har ja därför sovit dåligt haft lite ont i magen, mått lite illa, sprungit på toa några gånger o haft svårt o somna om.. Så nu sitter ja här med magkramp och är inte hungrig men funderar på ett kopp the så kanske magen blir lite glad.. Shit så här konstig har ja aldrig blivit förut inför en resa.. Men de löser sig, imorrn drar vi o sen ska de förhoppningsvis va lungt i kroppen igen.. Jag vill inte ens fundera på hur dåligt ja kommer sova natten som kommer =/ sen ska natten efter det spenderas på ett flygplan så Thailand kommer få välkomna ett riktigt vrak 03,00 svensk tid, natten mellan söndag o måndag.. Men som sagt, det löser sig.............................


Kommentarer
Postat av: Jessica - Sams mamma

Alltid kul och få överraskningar med posten! =)

Jag sov en halvtimme inatt, sen vaknade Sam typ elva och sov inte i sin säng igen förrän vid fyra.Han ville sova PÅ mig. Ja, då sov ju han, men definitivt inte jag. Sen vaknade han vanlig tid, sex, och skulle ha välling. Suck! Och inte vet man vad felet var heller.

Så åk nu och njut i värmen, så ska jag snart ta en middagslur. Avis som sjutton!

Kram kram

2011-01-29 @ 09:35:14
Postat av: Jessica - Sams mamma

Ja, nån "fru" är du ju inte än! Hehe...

2011-01-29 @ 09:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0