Thailandspackningen..

Ja de närmar sig och jag måste komma ihåg allt viktigt som ska med, och då menar jag jag för Andreas han kan för det första inte packa, och för det andra så tänker han inte så himla långt (inte illa menat utan det är bara så) så ja måste lösa det mesta på egen hand.. Men han har skaffat en bärbar dvd som Lukas kan ha på planet, pluss i kanten för det =)

Nu kommer ja göra en typ lista för mig själv som säkert är skit tråkig för er som läser att läsa, men jag tvingar ingen att läsa klart detta inlägg.. Men annars så tar ja gärna emot tips och idéer på komplettering till min packlista..

Till William:

-ett paket blöjor
-vagn
-2paket gröt plus fruktpuré
-välling (vet inte hur mycket)
-nappar
-nappflaska
-snuttefiltar + lite kläder
-våtservetter
-resesängen?

Till Lukas:

-hans kudde och häst
-lite kläder
-skor

Till mig och Andreas:

-lite kläder (bikini,badbyxor och några enstaka ombyten)
-pass, mastercard
-solskyddscreme till hela familjen
-hygienartiklar
-miniapotek

Hmm.. det känns som väldigt lite saker.. Har säkert glömt massa viktiga saker men då får ja skriva till de när ja kommer på de för nu är ja nollställd i skallen..




Kommentarer
Postat av: Elin

En bild på dina tre flickor ska vi fixa oxå =)

2011-01-08 @ 23:08:21
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Glöm inte att packa ner mig ;)

2011-01-09 @ 17:42:37
Postat av: Ida

Jag vill oxå med så glöm inte mig heller ;)

2011-01-10 @ 12:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0