Är ja verkligen frisk?

Alltså jag börjar bli RÄTT SÅ TRÖTT på mig själv!!!!!!!!! Innan vi fick barn o allt då va mitt minne superbra.. Jag hade järnkoll på allt! inte bara mina egna saker utan Andreas saker oxå.. Nu då??????????? Nu har ja inte koll på nånting, ja börjar bli rädd för mitt eget minne... Det verkar vara som bortblåst..

Droppen va igår när mor & far kom på besök och rent appropå ingenting frågade efetr deras kamera som ja låna för nån vecka sen för att ladda över deras bilder från Thai till vår dator.. Jag minns att ja tog kameran i fickan på tröjan, sen minns ja att jag laddade över bilderna, sen är det tomt! alltså tvärtomt! var f******n har ja gjort av den sen? inte ett minne vart ja kan ha lagt den.. jag kolla lite överallt lite var som helst, ingenting... Så ja får väl starta nån "söka igenom varenda del av huset-projekt" för att hitta den... Jag fattar inte vad som händer i mitt huvud.. Som sagt NOLL KOLL!
SUCK!

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi frida då!!!

du har inte kolla med dina små juveler? dem kan ju ha gömt den på någe bra ställen =)

2011-03-04 @ 14:52:20
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Elin

hihi frida då!!!

du har inte kolla med dina små juveler? dem kan ju ha gömt den på någe bra ställen =)

2011-03-04 @ 14:52:28
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Jessica - Sams mamma

Försök med en sierska, fråga Tor-Britt, eller nåt...

2011-03-04 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0